5.17.2016

AUSSIE 3 MINUTE MIRACLE MOISTURE


Hezký den, dnešní článek bude beauty, a bude se věnovat vlasové kosmetice Aussie. Ano, tato bombastická značka si udělala u nás velký ohlas, a i já používám vše od této značky. Naprosto jsem si jí zamilovala, jejich voňavoučké šampony, které navíc mým vlasům pomáhají, jsou naprosto bezkonkurenční.
A protože my blogerky soutěžíme v Aussie soutěži o okružní jízdu Ferrari, kde můžete soutěžit i vy, stačí jít na www.aussie.jenprozeny.cz (kde mi můžete rovnou při té příležitosti hodit hlas k mé koláži), dostali jsme na otestování vlasovou masku Aussie 3 minute miracle monture… Ještě bych chtěla dodat, že v soutěži se můžete do 24.5. zaregistrovat, soutěžit a vyhrát balíčky právě od Aussie! Tak jen do toho.

A teď už k samotnému testování. Tuto řadu Miracle Moist jsem již jednou používala, vlastně není řady, kterou bych nevyzkoušela. Miracle Moist je pro suché a poškozené vlasy, což jsem kdysi mívala, od věčného fénování, žehlení a kulmování, takže tato řada byla v té chvíli právě stvořená pro mě.
Přípravek s obsahem oleje z makadamových ořechů dodal mým vlasům krásný lesk. Masku stačí mít ve vlasech pouhé 3 minuty, avšak já jsem, co se týče vlasů, velice zodpovědná, a masku jsem nechávala i déle, hlavně samozřejmě na konečkách, které jsou u většiny z nás neposlušné.
Ráda bych i doporučila pořídit si k této skvělé masce šampon a kondicionér, dodá to vlasům ještě větší efekt a vy bude zcela spokojený.
Tedy tuto masku, a nejen jí, od této značky určitě doporučuji, pro někoho by se mohla zdát být cena vysoká (konkrétně u šamponů), ale věřte mi, stojí to opravdu za to. A pokud jste nešťastní ze svých vlasů, vyplatí se do nich trochu investovat, no ne?





Vaše Katty



1 komentář:

Děkuji Vám za každý komentář
Thank you for any comments